Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Ελάτε μαζί μας να χτίσετε το μέλλον σας, με όραμα, πρόγραμμα και δράση

Δημόσιο ΙΕΚ Βόλου

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

ΩΡΑΡΙΟ ΙΕΚ

Πρόγραμμα Μαθημάτων

Erasmus+

Είσοδος

Η εγγραφή αφορά αποκλειστικά καταρτιζόμενους στο ΙΕΚ Βόλου.

Επισκέπτες

Σήμερα:35
Τελευταίος Μήνας:1209
Σύνολο:20736

Currently are one guest and no members online

Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας (Υπηρεσία υποδοχής - Υπηρεσία ορόφων - Εμπορευματογνωσία)

Σύντομη Περιγραφή Επαγγελματικών Δραστηριοτήτων 
Το εν λόγω "επάγγελμα" στοχεύει στην διασφάλιση της απρόσκοπτης και αποτελε-σματικής λειτουργίας των υπηρεσιών φιλοξενίας σύμφωνα πάντα με τους κανονι-σμούς, την πολιτική και τις διαδικασίες που εφαρμόζονται στις εγκαταστάσεις διαμο-νής και φιλοξενίας, καθώς και το σύστημα ποιότητας που αποσκοπεί στην ικανοποί-ηση του πελάτη.
Το "επάγγελμα" αυτό μπορεί να ασκηθεί σε διαφορετικά επαγγελματικά περιβάλλο-ντα : ξενοδοχεία οποιουδήποτε μεγέθους, κέντρα υποδοχής (ηλικιωμένων, ατόμων με ειδικές ανάγκες, νέων κλπ.), κρουαζιέρες, κάμπινγκ κλπ., χωρίς ιδιαίτερες δυσκο-λίες, συμπεριλαμβανομένων των ξενοδοχείων πολυτελείας. Το επαγγελματικό περι-βάλλον καλύπτει επομένως πολλούς τύπους εργασιακών χώρων προσφέροντας τη δυνατότητα απασχόλησης σε ποικίλες δραστηριότητες ή θέσεις εργασίας.
Στο πλαίσιο οργάνωσης της υποδοχής και φιλοξενίας, επικοινωνίας με τον πελάτη μετά την αναχώρησή του, ο υπεύθυνος διαμονής προβαίνει στους αναγκαίους διακα-νονισμούς, τόσο όσον αφορά το δικό του πόστο όσο και τις λοιπές υπηρεσίες των εγκαταστάσεων διαμονής και φιλοξενίας, προκειμένου η διαμονή του πελάτη να α-νταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις προσδοκίες του. Συντονίζει τις ενέργειες διαχείρισης που αφορούν την έκδοση τιμολογίων, επιβλέπει την ποιότητα των παρε-χόμενων υπηρεσιών, βασίζεται στις υπηρεσίες υποδοχής για την προβολή της εικό-νας της επιχείρησης και παρακολουθεί ο ίδιος τον φάκελο του πελάτη προκειμένου να εξασφαλίσει την αφοσίωσή του.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής αξιοποίησης της επιχείρησης, εμπλέκεται στην καθοδή-γηση της εμπορικής πολιτικής, συμμετέχει στην δρομολόγηση προωθητικών δράσε-ων και συμβάλλει στην εφαρμογή ενός συστήματος ποιότητας.

Τομέας Δραστηριοτήτων.
Ένας Υπάλληλος Υποδοχής και Φιλοξενίας καλείται να είναι σε θέση να εξυ-πηρετήσει τις πολυποίκιλες ανάγκες των πελατών του, όπως και να μπορεί να παρέχει τις απαραίτητες για τον πελάτη πληροφορίες. Στο πλαίσιο αυτό, θα πρέπει να είναι σε θέση να:

  • προετοιμασία της άφιξης του πελάτη
  •  εξυπηρέτηση του πελάτη κατά την άφιξή του
  •  εποπτεία της ποιότητας και της φιλοξενίας του πελάτη
  •  οργάνωση της αναχώρησης του πελάτη
  •  κάθετες δραστηριότητες

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τον αναλυτικό οδηγό σπουδών και το νέο αναλυτικό πρόγραμμα μαθημάτων:

Καιρός

Copyright © 2017 ΙΕΚ Βόλου - Ομάδα ανάπτυξης: Τεχνικοί Εφαρμογών Πληροφορικής Rights Reserved.